Terug naar de homepage

Download onze app

Bereik jouw favoriete lokale winkelier in slechts 1 klik

Vind de beste lokale aanbiedingen en maak gebruik van persoonlijke levering. Vind etenswaar, maaltijden, cadeautjes, luxe artikelen en meer met de ToonbankApp.

play store
 
 
 
 

ToonbankApp voor de winkelier

Open een toonbank in onze digitale markthal en ben zichtbaar voor lokale klanten.

Wij begrijpen dat het in de afgelopen jaren lastig is geweest om te investeren in een online verkoop kanaal. Helaas zorgt de huidige crisis voor grote stappen op dit gebied en wel in een korte tijd. Daarmee helpen we jullie op weg. Wij zorgen voor jouw online toonbank en bieden dit gratis aan zolang de Corona crisis duurt. Een kwestie van samen sterk staan. Wij zijn ook ondernemers en snappen als geen ander dat we elkaar samen door deze periode heen moeten helpen. Dit is wat wij kunnen doen voor jullie, de winkeliers.
Zodra de crisis voorbij is en de winkelverkoop weer op orde is ben je vrij om de digitale toonbank te sluiten. Hopelijk proosten we tegen die tijd op een succesvolle afloop van dit project en is onze binnenstad nog steeds een bruisende omgeving.

Meld jouw winkel gratis aan!

Welke mogelijkheden biedt de ToonbankApp:

  •  
    In app berichten

    Wij informeren klanten die in de buurt zijn dat er aanbiedingen beschikbaar zijn.

  •  
    Directe communicatie

    De klant bestelt direct bij de winkelier. Wij regelen het contact maar bemoeien ons verder niet met betalingen en levering.

  •  
    Inzicht

    Bereik jouw ideale klant en verleid ze om een kijkje te nemen in jouw toonbank.

 
...
 

Bekijk hoe de ToonbankApp werkt

ToonbankApp brengt klanten die lokaal willen kopen en lokale winkeliers bij elkaar in een digitale markthal. Maak er gebruik van!

Meer weten?

Meld je aan voor jouw digitale toonbank

Zorg voor een zichtbare toonbank zodat klanten jouw winkel weten te vinden, juist nu het bezoeken van de winkelstraat door iedereen gemeden wordt..

Meld je aan

Welke vragen stellen Winkeliers en Horeca ondernemers ons over dit aanbod en platform:

Wat kost het gebruiken van Toonbank?

Dat kost helemaal niets. Om de ondernemers te steunen tijdens deze Corona Crisis hebben wij besloten ons platform voor nu gratis aan te bieden.

Hoe pas ik gegevens aan van mijn winkel?

Wij zijn momenteel bezig met een portaal waar je dit zelf kan aanpassen. Voor nu vragen we je om je gewenste wijzigingen naar support@toonbankapp.nl te sturen, wij passen het dan voor je aan.

Hoe voeg ik producten toe aan mijn winkel nadat ik open ben?

Wij zijn momenteel bezig met een portaal waar je dit zelf kan aanpassen. Voor nu vragen we je om je gewenste wijzigingen naar support@toonbankapp.nl te sturen, wij passen het dan voor je aan.

Hoe regel ik mijn betalingen met mijn klanten?

Betalen via het platform is momenteel helaas nog niet mogelijk. Wij vragen je dit zelf met de klant op te pakken. Wij raden aan om dit via een betaalverzoek te regelen of door een mobiel pinautomaat mee te nemen. Zodra er een bestelling is gedaan krijg je een e-mail met de gegevens van de klant, je kan dan contact opnemen.

Hoe weet ik wanneer er een bestelling binnen is gekomen?

Zodra er een bestelling is gedaan krijg je een automatische e-mail met de gegevens van de klant, je kan dan de bestelling zelf verwerken en contact opnemen met jouw klant.

Hoe neem ik indien nodig contact op met mijn klanten?

Zodra er een bestelling is gedaan krijg je een e-mail met de gegevens van de klant, je kan dan contact opnemen. Je kunt via de telefoon of via de e-mail contact opnemen met deze klant. Krijg je jouw klant niet te pakken? Neem dan contact op met ons via support@toonbankapp.nl

De applicatie werkt niet

De app is vrij nieuw en het kan zijn dat er soms iets nog niet goed werkt. Onze excuses hiervoor. Wij zouden het waarderen als je ons kon inlichten over wat er precies niet werkt (het liefst inclusief
printscreen). Wij zorgen dan dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Je kan dit sturen naar support@toonbank.nl

Ik kan mijn klant niet bereiken

Het niet kunnen bereiken van je klant kan erg vervelend zijn. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen sturen wij ook altijd het telefoonnummer van de klant mee. Mocht je ook via dit telefoonnummer de klant niet kunnen bereiken, laat het ons dan weten via support@toonbank.nl, wij zullen dan namens jou contact op proberen te nemen met jouw klant.

Contact met Toonbank voor andere vragen?

Voor andere vragen kun je mailen naar support@toonbank.nl
Liever bellen? Stuur dan je telefoonnummer naar support@toonbank.nl, wij bellen je dan z.s.m. terug.